Reklamace
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či vykazuje známky závady, postupujte dle reklamačního řádu.
Reklamační řád
Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace, musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady s náležitými doklady a popisem závady.
Jak postupovat
V případě reklamace zašlete fotografii výrobku s popisem závady na e-mail: vino@patriakobyli.cz. Budeme Vás kontaktovat nejpozději do 2 pracovních dnů s návrhem řešení vzniklé situace. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato.
V případě doručení poškozené zásilky ji nepřebírejte. S dopravcem dořešíme dodání bezvadného zboží v co nejkratším náhradním termínu.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.
Reklamační řád je platný od 1. 9. 2016 do odvolání.
Informace pro kupující: v případě změny reklamačního řádu, je platný řád, který byly v platnosti k datu nákupu.
Kontakt pro reklamace: +420 728 511 291, vino@patriakobyli.cz